Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Garantietermijn Zorgbedden
Let u goed op welke garantietermijn er gelden op het zorgbed. Zorgbedonline biedt 3 jaar garantie op het houtwerk en frame. Daarnaast bieden wij u 5 jaar garantie op de motor.
Garantietermijn Gebruikte Zorgbedden
Bij ons vindt u een uitgebreide selectie aan hoogwaardige gebruikte bedden, zorgvuldig gecontroleerd en gereviseerd om aan de hoogste kwaliteitsstandaarden te voldoen. Naast scherpe prijzen bieden wij een unieke service: onze eigen servicedienst staat altijd voor u klaar om eventuele vragen te beantwoorden of onderhoud uit te voeren. Bovendien geven wij maar liefst 3 jaar garantie op al onze gebruikte bedden, zodat u met een gerust hart kunt genieten van uw aankoop. Kies voor comfort, betrouwbaarheid en een uitstekende service!
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zorgbedonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via https://www.trustedshops.com/ Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.